dosfaantosenzus.reismee.nl

Hebben wij weer...

Hebben wij weer?

Ik begin het verhaal gisteren toen we op zoek gingen
Over toevalen naar tickets voor de boot..
Om de gladde kaartverkopers te ontsnappen schoten we een steegje in.
Nou dat hebben we geweten dat werd een wandelingetje onder een fel zonnetje
van een half uur.
Eenmaal in de bewoonde wereld vonden we al snel weer een boekingskantoor
Dicht!! Die snapten de dag van de arbeid niet echt.
100 meter verder kwamen we er weer een tegen wij naar binnen tot onze verbazing
Zat de koning van zamunda achter de balie (look-a-like james earl jones).
Na vrolijke boeking vroeg hij waar we sliepen, jl pasar sindu, het antwoord was: daar woon ik ook.
Over toeval gesproken!!.
Intussen liep de klok gewoon door de rest van de groep zou om twaalf uur vertrekken naar de vlinder tuin dus wij zeiden al we gaan maar naar het strand.
Tot onze verbazing passeerden wij hendrik en yudi die een sim kaart aan het kopen waren.
Dus de groep was nog niet weg even snel contact gelegd en de bus kwam om twaalf uur
Dus op een holletje naar sari sanur resort en dit alles onder een heerlijk zonnetje en dertig graden.
Toen met de groep naar de vlindertuin na wat gesjouw met de rolstoelen was iedereen binnen vlindertuin was heel leuk rolstoelen weer eruit gesjouwt en alles weer in de bus en op naar het volgende een klein rijstveld waar de rolstoelers in de bus bleven. Daarna ging de bus naar een wood caving en hup weer iedereen de bus uit.Datt hadden we zo gezien.toen nog even naar de markt die helaas niet ingericht was voor rolstoelers jammer.Intussen ging de tijd dringen want er moest ook nog gegeten worden. Dus allemaal weer in de bus en terug onderweg nog snel boodschappen gedaan.Op het resort iedereen snel douchen en omkleden gelukkig kregen we daarbij hulp van de locale verpleging. Wij dachten ze komen ons wel roepen maar het was ineens wel heel stil op het resort dus op een holletje naar het strand waar gegeten werd.
Daar hebben we voor een paar dagen afscheid genomen van jose en de rest van de groep.
Ik(peter) moest nog een paar nieuwe slippers dus nog even de andere kant op voor we terug konden nnaar ons eigen slaapplek.
Bij ons slaapplek aangekomen wie zit daar op een muurtje.? Inderdaad de koning van zamunda.
Na een hartelijke begroeting even snel douchen en een eetplek gezocht we waren wat laat
We mochten nog net ons glas leeg drinken maar toen moesten we toch echt gaan.
Hier komen we dus niet meer terug.

Kelly

Wat super leuk om te lezen dit mooie avontuur! Nu al zoveel ondernomen wat zal mama genieten zeg! Heel veel plezier nog! En ik blijf de updates lezen hier. Super leuk!!