dosfaantosenzus.reismee.nl

Ubud

Omdat ze bij raffi een rustdag ingepland hadden vonden wij het een mooi moment om Jose
een dag mee te nemen.
We hadden al contact gelegd met onze chauffeur van vorig jaar en die was voor balinese
begrippen mooi op tijd.
Na een warme begroeting gingen we op weg richting ubud, doel monkey forest.
Daar aangekomen bleek dat de ingang professioneel was verbouwd (blijf mezelf er over verbazen hoe ze het hier steeds voor elkaar krijgen).
De ingang was zeer rolstoel vriendelijk maar eenmaal in monkey forest werd het snel minder.
Onze bewegingsvrijheid was best beperkt mede doordat ze de buitenste ring aan het verbouwen waren.
In het park lopen verzorgers rond die dan voor een kleine bijdrage met wat pinda's de apen een paar keer uit je hand laten eten.
Bij jose lukte dat maar een keer , misschien omdat jose wat krampachtig reageerde.
Dus de bijdrage verdween weer in de zak van peter.
Daarna nog wat rond gelopen in het park(aapjes kijken ), was het tijd voor de lunch.
We hebben geluncht op een plek waar we vorig jaar ook geluncht hebben.
Hij bestond uit twee keer soto ajam (kippesoep) een broodje burger(jose) en eenmaal nasi goreng
(Arga chauffeur)..
Na de lunch ging het richting rijstvelden waar we een korte wandeling hebben gemaakt en wat foto's hebben gemaakt.
Na een rookpauze ging het weer richting sanur waar we mede door het verkeer mooi voor etenstijd aankwamen.
Toen jose eenmaal aan tafel zat hebben wij gedag gezegd omdat we weer een paar dagen zouden verkassen richting bergen.

Tini

Hoi Jose,Peter en Yvonne,
Wij hebben jullie belevenissen gevolgd en nu vandaag de foto's gezien en vinden het mooi wat jullie zoal meemaken en beleven.Fijn dat Jose het ook zo naar haar zin heeft. ze zal ook wel nieuwe dingen
tegen komen ook wat eten en drinken betreft, maar zo te zien vind ze dat wel fijn.
Wij wensen jullie nog veel mooie dagen en zien uit naar jullie verdere avonturen.
Grt.jes. Pa en Ma.