dosfaantosenzus.reismee.nl

Terug van een bijzondere reis

De vliegreis terug had nog een verrassing, wij dachten van Denpasar via Jakarta naar Amsterdam te vliegen, maar we hadden nog een extra stop in Singapore, ff vliegtuig uit, omlopen en bij de gate er uur later weer in. Alleen dat ff eruit is voor onze groep iets lastiger en duurt iets langer en dan moet er ook weer geplast en gerookt worden dus zijn er ineens een aantal weg en als we dan de gate in mogen kan dat niet omdat wij de paspoorten en boarding cards hebben van degenen die zijn roken.

Afgelopen zondag 9 uur zijn we geland op Schiphol, wij als laatsten eruit, dat duurde even want er waren rolstoelen tekort, de groep was niet goed aangemeld vanuit Garuda, wel goede service van de mensen op Schiphol, de groep wordt in zijn geheel begeleid langs douane, via bagageband en uiteindelijk helemaal tot buiten waar de busjes van Raffy klaar staan. De groep wordt welkom geheten door heel veel familie, vrienden, mensen van Raffy en ook dokter van Campenhout en zijn gezin zijn er, superleuk, wat een weerzien.

Net na 13 uur rijden we de straat van Raffy in en ook daar veel wachtende familie, heel leuk voor José dat Kelly, Mandy, Romée, Carlo en vriendin van Kelly er zijn, alleen rijdt het busje met José erin de parkeergarage in dus moeten ze nog ff wachten bij de lift. Maar dan komt José uit de lift en is het een emotioneel weerzien met zijn allen. Tis hectisch om ons heen, maar overal blije gezichten.
José en de groep gaan deze reis nog afsluiten met een gezamenlijke lunch in het restaurant van Raffy en Peter en ik nemen afscheid van José, Marian, tante B en tante F. Buiten zwaait oom H nog en bedankt ons voor de fijne tijd in Bali.

We zien niet iedereen meer om gedag te zeggen maar hopelijk binnenkort wel bij de terugkom avond. Peter en ik kijken terug op een bijzondere reis en zijn blij dat we hier bij mochten zijn. De dagen dat we optrokken met de groep waren soms best inspannend omdat wij dat niet zo gewend zijn maar wij hebben genoten van de gezellige groep bewoners met familie en de begeleiders, a? het lekkers uit Indonesië en wij vinden dat de begeleiders het super hebben geregeld.

Dit was het laatste berichtje, jullie allen weer bedankt voor het mee beleven en jullie reacties.

Groetjes van Dos Faantos en Zus